Friday, July 06, 2007

asdfkas.



Eh Kau ! Kenape Kau sebok nak campur urusan orang ni.
Takde kerja laen kepe? Tak betul punye budak !
Da lah ada banyak jerawat , muke merah pula tu.
Suke hati mak bapak tiri laki kau aje , nak sue aku.
Kau ingat seronok kepe ? Cinone sial !
Go and get a life. Jangan nak sebok dekat sini.
Kalau kau tak suke aku sudah la. Jangan visit blog aku lagi.
Ada faham? Macam aku suke kau seh.
Dah naek muak aku tengok muke kau selalu! Pasal kau , aku nak tukar link aku.
Jantan sial , pergi makan taik la dan makan babi sekali.
Bila mase aku ambik gambar kau ni ? Mesti ada orang yang nak aku ada masalah.
Mesti budak perempuan sial yang gatal tu.
Cakap besar , mulut pun besar.
Nak bilang bilang orang tak habes². Sekali aku tampa mulut kau.
Hancur perkecai kocai. Nampak aku aje lari.
Giler ! Pergi mampos la. Aku benci kau !
Kau ingat kau baek sangat ehk? Kalau orang tu tak buat ape ape dekat kau.
Kau kasih duit dekat dorang. Lebih baek kau rompak bank lepas tu kasih dorang kan ? Bodoh !
Aku harap kau tak akan jumpe blog aku lagi !
Tolong la , Jangan sebok dekat sini ! Ada faham tak , Perempuan dan lelaki Cine ?
Pergi orang laen punye blog la.
Aku takde mase nak layan kau lagi. Aku BENCI korang babi !
Dua² selenger bacin. Pergi cium pantat kau sudah.
tak payah nak banyak songel dekat sini. Bongok !
Dah la ! malas aku nak berbual tentang korang berdua.
Pergi masok jail , korek pantat orang pergi jilat la atau makan. [:
Kasih aku happy sikit.
Bye² Babi ! -___-

Aku Benci Kau , Jantan bernama Cacing ! Dan Betina bernama Worm !
Same meaning ape ! HEH HEH!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home